poniedziałek, 19 stycznia 2009

Twoje cialo jest swietoscia...

"Jeśli mnie pamięć nie zwodzi, miałam na sobie króciutki biały top i 
czarną spódniczkę. Wychowana zostałam jako ortodoksyjna muzułmanka, 
i nigdy wcześniej nie nosiłam w obecności mego ojca takich ubrań. 

Kiedy przyjechałam, szofer odprowadził moją młodszą siostrę Lilę do 
apartamentu mego ojca. Jak zwykle, chował się za drzwiami, by nas 
przestraszyć. Wymieniliśmy moc uścisków i pocałunków, tak wiele ile 
można było podczas jednego dnia. Mój ojciec przyjrzał się nam 
dobrze. Potem usadził mnie na kolanach i powiedział coś, czego nigdy 
nie zapomnę. 
Spojrzał mi prosto w oczy i powiedział: 

-Hana, wszystkie wartościowe 
rzeczy, które Bóg stworzył na tym świecie są ukryte i trudno dostępne. 
Gdzie znajdują się diamenty? 
Głęboko pod ziemią, schowane i chronione. 

Gdzie znajdują się perły? 
W głębinach oceanu, schowane i chronione w pięknych muszlach. 

Gdzie znajduje się złoto? 
W kopalniach, pod warstwami skał. Musisz ciężko się napracować, aby 
je wydobyć." 
Spojrzał na mnie z powagą. 

"Twoje ciało jest świętością. Jesteś o wiele bardziej cenniejsza niż 
diamenty i perły, i również powinnaś się okrywać."

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

salaam,
czy mogłabym pożyczyć tę notkę od Ciebie?
i jeszcze zapytać o żródło? bo widzę, że to cytat :))
~K.

Umm Hurajra pisze...

walaykum salam
nie wiem kto jest autorem oryginalu - w wersji angielskiej ktos mi przyslal na pewnym forum, ale na pytanie skad ma, tez dostal od kogos... wiec nie wiem...
z tego wynika ze krazy on po internecie, dlatego nie ma sprawy mozesz uzyc go...
wydaje mi sie ze ta historyjka w bardzo dobry sposob tlumaczy zakrywanie sie muzulmanek

Anonimowy pisze...

salaam,
hm, to poszukam oryginału.

i właśnie dlatego, że tak dobrze tłumaczy, chciałabym go pożyczyć...

dziękuję :))
~K.