sobota, 3 stycznia 2009

Zapraszam na sezamowy tydzien

Zapraszam na sezamowy tydzien

Jak pamietacie niedawno opisywalam co to jest tahina, pasta sezamowa. Moja propozycja, abysmy sprobowaly przygotowac potrawy wykorzystujace sezam w roznych postaciach. Mam nadzieje, ze termin 17-24 stycznia bedzie wam odpowiadal...

Przy okazji nareszcie sie nauczylam podstaw kodu html i po raz pierwszy stworzylam wlasny banerek :)

Nie wiem tylko jak podac wam kod do banerka, bo za kazdym razem jak probuje go umiescic  to wyskakuje mi banerek (wiec jezeli ktos moze mi pomoc to bardzo bym prosila) Dziekuje za pomoc , a oto kod na bannerek :)

o:     



anyway

jezeli chcesz brac udzial w zabawie, pomiedzy 17 a 24 stycznia przygotuj cos, czego skladnikiem bedzie sezam (w roznej postaci: ziaren, tahiny oleju czy nie wiem jakiej), a potem przyslij na moj mail: martata@interia.pl opis kto i co przygotowal no i oczywiscie link do przepisu.

Po skonczeniu zabawy postaram sie zebrac wszystko do kupy i zrobic jakies fajne podsumowanie.

Zapraszam :)

za namowa umiescilam tez zabawe na Durszlaku. 

16 komentarzy:

margot pisze...

Ja uwielbiam tahinę i najlepiej na chlebie

zemfiroczka pisze...

O i super! Wpadnij jak Aga napisała u mnie -na forum Inspiracji

http://www.inspiracjekulinarne.pl/

i tam zapodaj terminem, ale spoks jak też pisnę u siebie, że się szykuje tydzień i się wieść nieco rozniesie ;)

pozdrówka!

Umm Hurajra pisze...

dziewczyny a jak technicznie rozwiazac sprawe kodu html do bannerka - chcialabym podac do umieszczenia na blogach i nie wiem jak, bo jezeli wpisze sie kod to wyskakuje banerek
jak zrobic taka "kratke" na kod?

aga-aa pisze...

już umieszczę banerek, a Ty musisz użyć takiego czegoś:

http://www.kurshtml.boo.pl/html/obszar_tekstowy,formularze.html

aga-aa pisze...

albo podaj mi email to ci prześlę gotowy skrypt który tylko wkleisz na strone ;)

Umm Hurajra pisze...

dziekuje aga :)

aga-aa pisze...

troche dziwne ci to okienko wyszło, ale ważne by działało ;)

Umm Hurajra pisze...

to kwestia tego, ile sie ustawi kolumn i wierszy w kodzie html, najpierw nie wiedzialam ile ustawic i tak metoda prob i bledow dopracowuje ten kod

Casia pisze...

Witaj :) ja także bardzo chętnie się przyłączę! Sezam uwielbiam i często stosuję, a niedawno nabyłam cały nowy słoiczek tahiny :)

olalala pisze...

To ja w to wchodzę ;)!

andzia-35 pisze...

Witaj! Z chęcią wezmę udział w sezamowym tygodniu!

Anonimowy pisze...

ja tez chetnie wezmę udział
dorota20w
http://smakuje.blox.pl/html

iis111 pisze...

najbardziej to lubie tahini z miodem i swieza bagietka:)
Uwielbiam ta paste i coaraz czesciej uzywam jej w kuchni

Tilianara pisze...

Banerek zamieściłam i postaram się cosik sezamowego stworzyć :)

Pozdrawiam :)

agnieszqa pisze...

już się cieszę i myślę :)
moze napisz o akcji na durszlaku?
pozdr

Beata pisze...

super, przyłączam się
mam dość dużo przepisów...